Pages

Monday, January 24, 2011

aku ingin baca surat khabar

setiap hari sentiasa ada cerita baru..
kisah baru.. kartun baru..gossip baru..
panas dan sejuk
dari dalam negara sehingga luar negara..
buat aku terasa ingi membaca surat khabar..
hari ini...
ketika pensyarah sibuk mengajar di hadapan..
kawanku.. siapa??
tak perlu kau tahu..
telah membaca surat khabar di sebelah aku..
"siot btol.. masa pensyarah mengajar la ko nak baca surat khabar kan"
"hahahha.. best kot.."
best.. betol ke best..
tiba-tiba rasa nak join sekali.. 
tapi kena cover line ni.. takut pansyarah nampak..
walaupon sebenarnya pensyarah dah nampak..
dia buat-buat tak nampak.. 
baik la pulak..
habis baca giliran aku pulak membaca..
tapi tak lama.. 
apa cerita??
erm...
mula-mula aku baca pasal sukan.. (sudah semestinya)
dan Manchester United mungkin juara liga musin ini..
pasal artis.. ape yer
betul ke paris hilton nak kawin??
pastu ader la sikit citer jenayah..
bunuh dan rogol..
tu la..
ekonomi???
aku bukan budak ekonomi..
dan disebabkan terlalu main-main dalam kelas.. 
sekali da....
encik pensyarah buat test...
huh~
tapi...
kami dah ready..

"monyet pon nak baca surat khabar, walaopown tak paham ape-ape"




2 comments:

  1. fuhh kjo suda ade blog pewiiittt2 haha

    ReplyDelete
  2. biasa la.. di zaman kejatuhan harga sawit ni.. tapaksa la buat blog..

    ReplyDelete